Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodávka kancelářských potřeb, Moravskoslezský kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 18. 11. 2009
  • Datum expirace: 24. 11. 2009 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- provedení výběrového řízení na nákup kancelářských potřeb, bližší specifikace - viz. příloha číslo 1 k VŘ 75/7-124-2009-1193 uložená v přílohové části zadávacích podmínek VŘ. POŽADUJEME. - zboží dodat do místa určení do 4.12.2009 včetně fakturace; - cenu za dopravu zahrnout do celkové ceny zboží; - dodržet předepsané parametry; - zboží dodat jedním dodavatelem, dodavatel, který nebude schopen dodržet tyto požadavky bude ze soutěže vyloučen

Lokalita:
- okres Opava

Termín pro podání nabídek:
- 24.11.2009 15:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 4.12.2009
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební a fakturační podmínky

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 952 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.