Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodatečné osazení akumulační nádrže

Chci kontakt
  • Datum zadání: 8. 10. 2018
  • Datum expirace: 22. 10. 2018 Expirovaná
  • Jihočeský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je rovedení vlastní realizaci díla podle zpracované projektové dokumentace
- povinná odstávka dodávky vody pro ubytovnu VDS bude v jednom z těchto termínů: 10.-11. 11. nebo 8.-9. 12. nebo 15.-16. 12. 2018
- zhotovitel oznámí 15 pracovních dnů předem, jaký termín zvolil
- v průběhu realizace vést stavební deník – podle vyhlášky č.499/2006 Sb. v platném znění
- průběžné provádění kontrolních dnů za společné účasti projektanta, zástupce investora a zástupce zhotovitele
- bude průběžně pořizována fotodokumentace
- doložit veškeré výchozí revize, protokoly o příslušných zkouškách, atesty výrobků a materiálů, doložení prohlášení o shodě na dodané výrobky a ostatní doklady potřebné k provozu
- veškeré administrativní poplatky hradí zhotovitel
- zpracovat projektovou dokumentaci skutečného provedení stavby 3x v listinné podobě a 1x v elektronické podobě na CD (ve formátu *.pdf a také zároveň ve formátu *.doc, *.xls *.dwg) – podle Vyhlášky č. 499/2006 Sb. v platném znění
- součástí plnění veřejné zakázky je průběžný a závěrečný úklid, odvoz a ekologická likvidace demontovaného materiálu a veškerého vzniklého odpadu včetně uložení na skládku, doklady o likvidaci odpadu budou předány investorovi včetně dokladů o výkupu - vážní lístky (zástupci investora nejpozději do týdne od vystavení dokladu)
- veškeré finanční prostředky získané za kovový odpad budou převedeny investorovi
- původcem veškerého odpadu vzniklého v souvislosti s realizací akce je zhotovitel
- předat návody na obsluhu jednotlivých zařízení, záruční listy, provést zaškolení obsluhy
- zpracovat dodatek případně úpravu místního provozního předpisu automatické tlakové stanice v písemné i elektronické podobě 1x na CD (formát *.pdf a *.doc)
- veškeré požadované práce realizovat za dodržení platných bezpečnostních a hygienických norem

Lokalita:
- okres Tábor

Termín pro podání nabídek:
- 22. 10. 2018 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 6 076 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.