Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky jsou úpravy stávající softwarové aplikace Interní akty řízení (dále také „IAŘ“) s cílem zajistit komfortnější uživatelské prostředí s důrazem na usnadnění práce pro představené s přiřazováním liniových IAŘ, včetně dopracování manažerských a statistických přehledů dle požadavků zadavatele, a to konkrétně:
- doplnění funkce pro současné stažení všech souborů IAŘ (vlastní dokument IAŘ, přílohy IAŘ)
- automatizování zapracování změn organizační struktury
- zajištění korektního přiřazování IAŘ všem určeným zástupcům – zohlednění, pokud útvar nemá obsazenou pozici představeného, vč. aktualizace již přiřazených předpisů
- přiřazování IAŘ přes lokality – vyřešit výjimky (společné budovy, špatné zařazení, atp.)
- umožnění zástupcům výběr „všechny útvary“ v rámci nastavení aktivního útvaru
- úprava zobrazování obrazovek s rozsáhlými výběry dat (posuvné datové části)
- sjednocení ovládání a komunikačních dialogů v rámci celé aplikace
- re-design podle požadavků grafického manuálu
- upozornění představenému na neoznačení stavu „Přiřazení zpracováno“ (dialogové okno)
- změna chování dialogu o možnosti přiřazení podřízeným zaměstnancům (změna textu u „zpracovaného“ přiřazení)
- aktualizace uživatelské podpory (manuály + instruktážní videa)
- úprava funkčnosti redistribuce pro běžné použití (využití pro libovolný platný IAŘ), funkcionalita pouze pro administrátora
- novou záložku „Moje historie“ pro všechny uživatele – přehled historie seznamování se všemi verzemi IAŘ
- zajištění publikace vzorů na intranetu i mimo pravidelný update, tzn. v momentu publikování předpisu provést mimořádnou dílčí aktualizaci
- u představených bez přímo řízených nepředstavených zaměstnanců neposílat e - mail o možnosti přiřazení liniově distribuovaných předpisů
- vytvoření tiskových reportů pro zaměstnance, představené, potřeby správních orgánů, řízení aplikace – statistické, chybové, mimořádné stavy
- Ve formátu PDF (tisk na obrazovku a tiskárny) a CSV pro další úpravy v MS Excelu
- zajištění podpory produkčního provozu po dobu pracovní doby organizace a realizační podpory pro zapracování průběžně vznikajících požadavků na dobu trvání Smlouvy o poskytování služeb (dále jen „smlouva“)
- další obdobné úpravy dle požadavků zadavatele
Lokalita:
- okres Hlavní město Praha
Termín pro podání nabídek:
- 14. 11. 2018 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena