Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb
- kancelářský odkladač pro odkládání dokumentů formátu A4, plast, rozměry 320 x 240 mm, kapacita až 500 listů
- spojovače do sešívačky 9/8, 1.000 ks v balení, galvanizovaný drát extra pevný, ostré hroty, provedení SuperStrong, garance sešití až 40 listů
- spisové archivační desky s tkanicí, barva červená (lepenkové, silné, 1250 g), bez potisku, bez štítku pro popis na přední straně, tkanice na svazování černé min. délka 89 cm, viz příloha
- více informací naleznete v zadávací dokumentaci

Lokalita:
- okres Hradec Králové

Termín pro podání nabídek:
- 16. 11. 2018 do 9:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 444 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.