Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Pořízení firewallů a souvisejících služeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 28. 11. 2018
  • Datum expirace: 10. 12. 2018 Expirovaná
  • Praha
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je pořízení firewallů a souvisejících služeb pro síť k zajištění bezpečného propojení MKS s OSKŠ, MP a ZZS
- stávající stav:
- stávající ochranné propojení datové Sítě je realizováno dnes již nevyhovujícími starými firewally Z roku 2008
- firewally mají komplikovanou správu a jsou aktuálně bez supportu ze strany výrobce

-požadovaný stav:
- zřízení nového robustní předávací bodu mezi MKS a okolním světem, pomocí výkonného firewallu V režimu High Availability (vysoká dostupnost),
duálním l0G propojením, redundantním Hot Swap napájením, odolnost vůči přepětí.

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 10. 12. 2018 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Pronájem optického vlákna

Ilustrativní obrázek

Vybudování sítě

Ilustrativní obrázek

Dodávka vozidlových radiostanic

Ilustrativní obrázek

Telekomunikační služby

Ilustrativní obrázek

Dobudování centrální IP telefonie FS

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 607 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.