Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodávka kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 15. 2. 2019
  • Datum expirace: 28. 2. 2019 Expirovaná
  • Středočeský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb
- včetně jeho dodání do sídla organizace
- jedná se o dodání:
- geografický papír Xerox Performer A4 80g / 500 listů (krabice)
- blok Herlitz A5 / čtvereček
- rychlovazač A4 plastový červená
- lepidlo na tapety / 1 l
- podrobná technická specifikace a kompletní seznam poptávaného zboží viz přílohy

Lokalita:
- okres Kutná Hora

Termín pro podání nabídek:
- 28. 2. 2019 do 16:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodávka termokotoučků do pokladen

Ilustrativní obrázek

Dodání tiskopisů pro zdravotnickou dokumentaci

Ilustrativní obrázek

Nákup kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských produktů

Ilustrativní obrázek

Dodávka kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

  • Přidáno: Předevčírem
  • Česká republika
  • Výrobky
  • řádově statisíce Kč

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 607 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.