Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Zajištění dodávky kancelářského vybavení a materiálu, předpokládaná hodnota činí 142.210,- Kč bez DPH, lokalita Liberec

Chci kontakt
  • Datum zadání: 2. 12. 2009
  • Datum expirace: 18. 12. 2009 Expirovaná
  • Liberecký kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem je dodávka kancelářských potřeb a materiálu dle specifikace a v požadovaném množství - příloha

Lokalita:
- okres Liberec

Termín pro podání nabídek:
- 18.12.2009 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba plnění zakázky se stanovuje do 31.10.2011 se započetím plnění ihned po podpisu smlouvy
Kritéria výběru:
- celková nabízená cena vč. DPH - váha 90%
- dodací podmínky - váha 10 %
- základní kvalifikační předpoklady
- profesní kvalifikační předpoklady

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 952 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.