Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tabule korková, nástěnný držák, cca 4 ks, Pardubický kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 9. 6. 2011
  • Datum expirace: 15. 6. 2011 Expirovaná
  • Pardubický kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- pořízení kancelářských potřeb dle následné podrobné specifikace pro zabezpečení skladu
- 2 ks Tabule korková, 900 x 1200 mm, hliníkový rám 2 ks Nástěnný držák, kovový, set pro 10 ks závěsných rámečků systému VARIO, formát A4 Zakázka je realizovaná jako jeden celek, nelze realizovat pouze část

Lokalita:
- okres Ústí nad Orlicí

Termín pro podání nabídek:
- 15.6.2011 v 8:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 10 pracovních dnů od vyhodnocení zakázky
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební podmínky

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodávka termokotoučků do pokladen

Ilustrativní obrázek

Nákup kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských produktů

Ilustrativní obrázek

Dodávka kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

  • Přidáno: 21. 11. 2024
  • Česká republika
  • Výrobky
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářského zboží

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 642 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.