Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 3. 3. 2020
  • Datum expirace: 17. 3. 2020 Expirovaná
  • Plzeňský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb
- bloček poznámkový samolepicí 76 x 76 mm , počet listů 100
- samolepicí barevné bločky z průhledné fólie (nepřekrývají text) 12,5x43,7mm, počet listů v balení 5x20
- děrovačka, min. 30 listů s příložníkem, tělo a rameno kov, dno plastové
- fix lihový 8516 červený
- motouz pop - 250 G, 300m/2,3 mm
- kuličková psací vložka 10,7 cm - modrá
- kancelářské nůžky na papír, s plastovou rukojetí, délka 25 cm - délka ostří včetně rukojetí, z kvalitní nerez oceli
- dále viz přílohy

Lokalita:
- okres Plzeň

Termín pro podání nabídek:
- 17. 3. 2020 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 176 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.