Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Modernizace školní kuchyně

Chci kontakt
  • Datum zadání: 20. 3. 2020
  • Datum expirace: 16. 4. 2020 Expirovaná
  • Jihočeský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je modernizace školní kuchyně
- v rámci modernizace dojde k úpravě prostor sloužících jako kuchyně a jídelna pro školní stravování a navazující pomocné provozy
- v řešené části 1. podzemního podlaží budou stávající provozy ponechány
- dojde zároveň k odvodnění zdiva formou chemických injektáží a výměně dřevěného obložení v jídelně
- zároveň proběhne rekonstrukce kanalizace a s ohledem na navýšení příkonu kuchyně bude nutno provést úpravu stávajícího elektroměrového rozváděče
- výměna jističe před elektroměrem a výměna měřících traf a provedení položení nového elektro kabelu v trase stávající přípojky k rozváděči kuchyně
- bude zřízena strojovna VZT
- sklad potravin z původní míst. č. 0.19 bude přemístěn do míst. 0.16
- sklad zeleniny z původní míst. č. 0.16 bude přemístěn do míst. 0.20 a 0.22
- provede se nová technologie kuchyně

Lokalita:
- okres České Budějovice

Termín pro podání nabídek:
- 16. 4. 2020 do 9:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 607 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.