Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 16. 4. 2020
  • Datum expirace: 27. 4. 2020 Expirovaná
  • Plzeňský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb
- papír balicí, arch, 90/m2, požadovaný rozměr 90 x 135 cm
- papír A3, 160 g/m2, IQ Premium (nebo MultiCopy), matný povrch, kvalita A, 1 balení = 250 listů
- páska balicí hnědá, 48 mm x 66 m
- celokovové ořezávátko na tužky, 1 otvor
- kancelářské gumičky tenké, tloušťka 1 mm, průměr 80 mm
- polštářek na razítka, velikost min. 6 x 12 cm, v plastovém nebo kovovém zavíracím pouzdře
- CD-R Verbatim 700 MB
- dále viz přílohy

Lokalita:
- okres Domažlice

Termín pro podání nabídek:
- 27. 4. 2020 v 8:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 176 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.