Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 13. 10. 2020
  • Datum expirace: 2. 11. 2020 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb
- PROPUSTKA bloček A7 - zelený rámeček v levém horním rohu, propustka k lékaři, pro služební a soukromé odchody, 100 listů
- cestovní příkaz s vyúčtováním pracovní cesty - A5, oboustranný, nepropisovací, ET 230, 50 listů
- samolepící bloček - ve tvaru kostky, na psaní různých poznámek, žlutý, dokonalá přilnavost, nekroutí se, lepidlo nezanechává žádné stopy
- náhradní náplň pro kuličkové pero SOLIDLY - barva modrá, hrot 0,5 mm
- jednorázový strojek s opravnou páskou - rozměr pásky 5 mm (šířka stopy) x 6 m (délka stopy)
- dále viz přílohy

Lokalita:
- okres Bruntál

Termín pro podání nabídek:
- 2. 11. 2020 v 9:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 416 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.