Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Pořízení a implementace help-deskového systému a pořízení a zavedení identity managementu, hodnota činí 575.000,- Kč bez DPH, okres Vyškov

Chci kontakt
  • Datum zadání: 19. 8. 2011
  • Datum expirace: 14. 9. 2011 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- pořízení help-deskového systému (jak vlastní softwarové řešení, tak i jeho implementace) tak, aby byla zcela naplněna vize Smart Administration
- další částí veřejné zakázky je pořízení a nasazení systému identity managementu jako nadstavbové vrstvy informačního systému zadavatele

Lokalita:
- okres Vyškov

Termín pro podání nabídek:
- 14.09.2011 do 13:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba trvání je 3 měsíce
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
- kvalifiční předpoklady

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 6 051 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.