Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 2. 12. 2020
  • Datum expirace: 9. 12. 2020 Expirovaná
  • Kraj Vysočina
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb
- desky na spisy, papír xerox, psací potřeby, kalkulačky, sešívačky, obchodní knihy, obálky, bloky, pořadače, papír tabelační, sešity, nůžky

Lokalita:
- okres Jihlava

Termín pro podání nabídek:
- 9. 12. 2020 v 9:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 411 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.