Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Kancelářské potřeby pro projekty, hodnota 350 000,- Kč bez DPH , Liberecký kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 13. 1. 2010
  • Datum expirace: 3. 2. 2010 Expirovaná
  • Liberecký kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- dodávka následujících kancelářských potřeb
- archivační box
- archivační krabice pro multifunkční použití, místo pro štítek, uši
- archivační krabice pro multifunkční použití, místo pro štítek, uši
- pořadač pákový
- pořadač kroužkový re-use, ekologicky šetrný výrobek
- pořadač
- stojan na spisy
- desky kroužkové
- rozdružovač plastový vyroben, popisovatelný titulní list atd.


Lokalita:
- okres Liberec

Termín pro podání nabídek:
- do 3. února 2010, 9:00 hodin
Datum vyhotovení:
do 30. června 2012
Kritéria výběru:
- celková nabízená cena vč. DPH váha 100 %

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 6 051 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.