Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Zajištění administrativy při náboru a výběru zaměstnanců ČP

Chci kontakt
  • Datum zadání: 2. 2. 2021
  • Datum expirace: 12. 2. 2021 Expirovaná
  • Praha
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění administrativy při náboru a výběru zaměstnanců ČP
- zajištění administrativy při náboru a výběru zaměstnanců Češké pošty s.p., tzn. zajištění např. následujících činností: inzerce volných pracovních míst na pracovních portálech v souladu s požadavky zadavatele, identifikace vhodných uchazečů, jejichž profesní a osobnostní profil odpovídá požadavkům zadavatele, preselekce životopisů uchazečů, komunikace s uchazeči, zajištění náborové administrativy v náborovém systému zadavatele apod.

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 12. 2. 2021 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 859 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.