Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodávka kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 8. 3. 2021
  • Datum expirace: 1. 4. 2021 Expirovaná
  • Liberecký kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky jsou průběžné opakované dodávky kancelářských potřeb, vyjma kancelářského papíru, dalšího papírenského zboží a hygienických potřeb
- na základě aktuální potřeby zadavatele dle jeho dílčích objednávek po dobu dvou let (24 měsíců) od data nabytí účinnosti rámcové smlouvy
- archivační krabice
- archivační krabice úložná
- bloček samolepící
- blok poznámkový A5
- CD
- čisticí sprej na monitor
- kompletní seznam poptávaného zboží viz přílohy

Lokalita:
- okres Liberec

Termín pro podání nabídek:
- 1. 4. 2021 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodávka termokotoučků do pokladen

Ilustrativní obrázek

Nákup kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských produktů

Ilustrativní obrázek

Dodávka kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

  • Přidáno: 21. 11. 2024
  • Česká republika
  • Výrobky
  • řádově statisíce Kč

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 400 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.