Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je poskytnutí technických prostředků pro zajištění fungování kontaktního centra formou služby
- jedná o zajištění informační inbound linky, včetně realizace backcall, interaktivní hlasové odezvy, průběžného reportingu, průběžného hodnocení příslušné kampaně ve spolupráci se zadavatelem a také dalších činností a funkcionalit s tím souvisejících
- Jde o službu virtuálního kontaktního místa řešenou formou hostování služby externím subjektem s využitím přesměrování hovorů (po zpracování hlasovým automatem - IVR) na kontaktní čísla pracovníků finanční správy (dále jen FS) prostřednictvím přepojením do veřejné telefonní sítě (VTS)
- IVR umožňuje číselné provolby, následně je hovor přesměrován na operátora FS (před spojením hovoru je operátor automatem upozorněn na přepojení hovoru z infolinky)
- Tím se odliší běžný hovor od hovoru z infolinky
- Operátor je pro systém aktivní, pokud je zaregistrován na webovém portále poskytovatele a zároveň je zalohován
- Okamžikem přihlášení na něj IVR směruje hovory
Lokalita:
- okres Hlavní město Praha
Termín pro podání nabídek:
- 23.04.2021 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena