Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tvorba pasportů majetku

Chci kontakt
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je:
- zajištění zpracování 64 pasportů majetku pro 17 obcí

- předmětem plnění veřejné zakázky v části č. 1 je:
- zajištění zpracování 10 dokumentů pasportů veřejného osvětlení pro obce

- předmětem plnění veřejné zakázky v části č. 2 je:
- zajištění zpracování 13 dokumentů - pasportů budov pro obce

- předmětem plnění veřejné zakázky v části č. 3 je:
- zajištění zpracování 9 dokumentů - pasportů dopravního značení pro obce

- předmětem plnění veřejné zakázky v části č. 4 je:
- zajištění zpracování 9 dokumentů - pasportů mobiliáře pro obce

- předmětem plnění veřejné zakázky v části č. 5 je:
- zajištění zpracování 9 dokumentů - pasportů vodovodní a kanalizační sítě pro obce

- předmětem plnění veřejné zakázky části č. 6 je:
- zajištění zpracování 11 dokumentů - pasportů odpadového hospodářství pro obce

- předmětem plnění veřejné zakázky v části č. 7 je:
- zajištění zpracování 3 dokumentů - pasportů zeleně pro obce

Lokalita:
- okres Trutnov

Termín pro podání nabídek:
- 15. 7. 2021 do 12:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 336 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.