Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Odborné kurzy

Chci kontakt
  • Datum zadání: 22. 8. 2021
  • Datum expirace: 26. 8. 2021 Expirovaná
  • Pardubický kraj
  • 50 — 200 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je školení pro jednoho zaměstnance v problematice: soubor kurzů pro ŘS SIMATIC TIA S7-1500

- základní systémový kurz s řídicími systémy SIMATIC S7-150
- problematika vizualizace při práci s řídicími systémy SIMATIC S7-1500
- problematika konfigurace, programování, diagnostiku a řešení problémů s bezpečnostními CPU SIMATIC S7-1516F-3PN/DP a systémy ET200, které pracují pod SW TIA-PORTAL

- veškeré podrobnosti naleznete v příloze

Lokalita:
- okres Chrudim

Termín pro podání nabídek:
- 26.08. 2021 do 12:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Vzdělávání zaměstnanců

Ilustrativní obrázek

Kurzy SANS

  • Přidáno: 16. 10. 2024
  • Česká republika
  • Služby
  • řádově miliony Kč
Ilustrativní obrázek

Vzdělávání

Ilustrativní obrázek

Realizace kurzů

Ilustrativní obrázek

Zajištění specializovaných IT kurzů

  • Přidáno: 2. 8. 2024
  • Česká republika
  • Služby
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Kurzy digitálního vzdělávání

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 952 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.