Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodání obuvi zdravotnické

Chci kontakt
  • Datum zadání: 27. 11. 2021
  • Datum expirace: 2. 12. 2021 Expirovaná
  • Praha
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodání obuvi zdravotnické

- 1. Obuv zdravotnická dámská, bílá barva
- 2. Obuv zdravotnická pánská, bílá barva

- svršek: kožený, 2 pásky na nártu, pásek za patou, stélka: kožená, korková, anatomicky tvarovaná, měkká vrstva v nášlapné části,
měkké pásky přes nárt a za patou, podešev: klínek min. 20mm, protiskluzná podrážka, obuv pohodlná pro dlouhodobé nošení,
umožňující práci v pokleku, hmotnost u vel.39 max. 550g - párkaždý pár samostatně zabalen v krabici velikost 35-41, požadovaný vzorek vel.39

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 2. 12. 2021 do 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
do 10 pracovních dnů od obdržení objednávky.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání obuvi

Ilustrativní obrázek

Dodání ochranných pomůcek

Ilustrativní obrázek

Obuv zásahová celokožená

Ilustrativní obrázek

DodávkA obuvi

Ilustrativní obrázek

Dodávky pracovní obuvi

Ilustrativní obrázek

Výroba a opravy obuvi

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 856 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.