Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Zajištění nákupu kancelářských potřeb pro kalendářní rok 2012, hodnota činí 300.000,- Kč bez DPH, okres Bruntál

Chci kontakt
  • Datum zadání: 5. 12. 2011
  • Datum expirace: 9. 12. 2011 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem je nákup kancelářských potřeb pro rok 2012
- podrobný popis je uveden v příloze

Lokalita:
- okres Bruntál

Termín pro podání nabídek:
- 09.12.2011 do 08:00 hodin
Kritéria výběru:
- kvalifikační předpoklady
- celková cena váha: 70.000 (%)
- termín dodání od objednání (ve dnech) váha: 10.000 (%)
- náklady na dopravu v Kc bez DPH váha: 10.000 (%)
- možnost objednávky zboží nezarazeného v katalogu váha 10.000 (%)

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 677 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.