Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nájem prvků komunikační infrastruktury

Chci kontakt
  • Datum zadání: 26. 9. 2022
  • Datum expirace: 24. 10. 2022 Expirovaná
  • Pardubický kraj
  • 1 — 5 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nájem prvků komunikační infrastruktury

nájem 2 optických vláken, dle parametrů uvedených v zadávací dokumentaci a jejích přílohách, na optické trase, která propojí

- Součástí nájmu optických vláken je také jejich příprava ve formě zemních spojek, odboček z tras včetně vyvázání a svaření do patchpanelů

- Jedná se o tzv. pasivní část infrastruktury ve formě „dark fiber“

- Záruku za pasivní část nese poskytovatel po dobu 60 měsíců

- Součástí nájmu jsou i nezbytné instalace v interiérech připojovaných budov

Lokalita:
- okres Ústí nad Orlicí

Termín pro podání nabídek:
- 24.10.2022 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Mobilní telekomunikační služby

Ilustrativní obrázek

Pronájem optického vlákna

Ilustrativní obrázek

Vybudování sítě

Ilustrativní obrázek

Dodávka vozidlových radiostanic

Ilustrativní obrázek

Telekomunikační služby

Ilustrativní obrázek

Dobudování centrální IP telefonie FS

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 642 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.