Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodávka kancelářských potřeb, předpokládaná hodnota činí 2.733.333,- Kč bez DPH

Chci kontakt
  • Datum zadání: 29. 12. 2011
  • Datum expirace: 16. 1. 2012 Expirovaná
  • Olomoucký kraj
  • 1 — 5 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem je dodávka drobných kancelářských potřeb
- nákup zboží bude realizován v období let 2012 – 2013 nepravidelně

Lokalita:
- Olomoucký kraj

Termín pro podání nabídek:
- 16.1. 2012 do 09:14 hodin
Datum vyhotovení:
Termín zahájení plnění: ihned po podpisu rámcové smlouvy. Termín ukončení plnění: 31. 12. 2013
Kritéria výběru:
- nabídková cena zboží – váha 95 %
- nabídková cena dopravy – váha 5 %

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 862 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.