Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nasazení software pro centrální a vzdálenou správu klientských desktopových stanic založených na desktopovém operačním systému Windows 10

Chci kontakt
  • Datum zadání: 3. 11. 2022
  • Datum expirace: 18. 11. 2022 Expirovaná
  • Ústecký kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nasazení software pro centrální a vzdálenou správu klientských desktopových stanic založených na desktopovém operačním systému Windows 10

- SW musí umožňovat automatizaci typických činností obsluhy počítačů, jako např. kontrola stavu koncové stanice kvůli absenci všech potřebných patchů a záplat, v případě chybějících patchů a záplat jejich automatické stažení z webu nebo lokálního serveru a jejich instalace, distribuce jakéhokoli softwaru na koncové stanice, vzdálená distribuce obrazů (image) OS koncové stanice vč. nainstalovaných SW aplikací, inventarizace IT aktiv (HW, SW), správa licencí softwaru, monitorování statistik využití softwaru, správa o využívání zařízení USB, přejímání kontroly nad vzdálenými plochami a jiné

Lokalita:
- okres Ústí nad Labem

Termín pro podání nabídek:
- 18.11.2022 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 921 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.