Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Zajištění IT Service Management nástroje

Chci kontakt
  • Datum zadání: 26. 1. 2023
  • Datum expirace: 13. 2. 2023 Expirovaná
  • Praha
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je cílem této veřejné zakázky je automatizovat procesy Zadavatele a tím minimalizovat chybovost lidského faktoru, pokrýt personální nedostatek kvalifikované podpory Level 1 a současně zabezpečit mechanismy nebo procesy podporující zajištění kybernetické bezpečnosti v rovině politik hesel, přístupů a správy účtů, řízení požadavků uživatelů, inventarizace hardware a software, automatizace distribuce software image a aktualizace software prostředí

- dodávka software a poskytnutí služeb podpory, Implementace, konfigurace a služeb potřebných v souvislosti se zajištěním řízení koncových bodů (notebooky, PC, mobilní zařízení), serverů a jejich komplexní správy, řízení bezpečnostních politik (oblasti jako SSO (single sign-on), MFA (multifactor autentification), politiky hesel), správy privilegovaných účtů a interního ServiceDesku

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 13. 02. 2023 v 09:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 920 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.