Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Celoroční správa a podpora počítačové sítě

Chci kontakt
  • Datum zadání: 16. 2. 2023
  • Datum expirace: 3. 3. 2023 Expirovaná
  • Jihočeský kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je celoroční správa a podpora počítačové sítě

- 24 hodinová správa a podpora všech prvků počítačové sítě PL s garantovaným servisním zásahem do 45 minut a s kontinuální vzdálenou podporou, garance udržení funkčnosti základního prostředí pro Elektronickou zdravotnickou dokumentaci.

Lokalita:
- Jihočeský kraj

Termín pro podání nabídek:
- 3. 3. 2023 do 11:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Informační technologie; poradenství

Ilustrativní obrázek

Optimalizace datového prostředí v Zambii v kontextu projektu SLIM

  • Přidáno: 22. 4. 2025
  • Česká republika
  • Poradenství
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Poskytování služeb správy síťové infrastruktury a informačních systémů

  • Přidáno: 19. 4. 2025
  • Česká republika
  • Služby
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Konzultační služby

Ilustrativní obrázek

Pronájem prvků serverové infrastruktury

  • Přidáno: 2. 1. 2025
  • Česká republika
  • Služby
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Pronájem prvků serverové infrastruktury

Ilustrativní obrázek

Dodávka SW systému

Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 4 063 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.