Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodávka a implementace informačních technologií

Chci kontakt
  • Datum zadání: 17. 4. 2023
  • Datum expirace: 19. 5. 2023 Expirovaná
  • Plzeňský kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka a implementace informačních technologií

- 2 ks firewallů nové generace – dále také NGFW (pravidla a politiky musí být možné vytvářet jednoduše a intuitivně v grafickém prostředí využíváním objektů typu aplikace, uživatel/skupina, počítač apod.)

- Dva firewally (každý umístěný v jiné lokalitě Zadavatele) budou sloužit pro segmentaci vnitřní sítě a musí být zapojeny v režimu vysoké dostupnosti, tedy jako bezvýpadkový cluster

- 2. systému pro centrální správu UTM (unified threat management) firewallů v síti zadavatele

- 3. systému pro ukládání a korelaci logů v síti zadavatele

- Systém musí být schopen přijmout minimálně 25GB logů za jeden den

- Systém musí být plně kompatibilní s dodávanými zařízeními a také s dalšími zařízeními, která zadavatel ve své síti provozuje, musí podporovat analýzu logů nad provozem

Lokalita:
- okres Plzeň

Termín pro podání nabídek:
- 19. 05. 2023 v 07:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 439 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.