Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodávka nábytku do administrativní budovy

Chci kontakt
  • Datum zadání: 30. 5. 2023
  • Datum expirace: 16. 6. 2023 Expirovaná
  • Pardubický kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku do administrativní budovy

- Stůl jednací, přídavný, obdelník - z jedné strany zaoblení, podnož - dvě kovové nohy, trnož - svislá příčka spojující obě nohy

- Stůl pracovní, obdelník - rovný, výztuha proti průhybu desky, podnož - dvě kovové nohy, trnož - svislá příčka spojující obě nohy

- Přídavný stůl - 3/4 kruh, průměr 160 cm, s jednou výškově stavitelnou kovovou tubusovou nohou (stavitelná výška 72 - 74,5 cm, průměr 6 cm), včetně kování

- Přídavný stůl - obdelník - rovný, dvě výškově stavitelné kovové tubusové nohy (stavitelná výška 72 - 74,5 cm, průměr 6 cm), včetně kování

Lokalita:
- okres Ústí nad Orlicí

Termín pro podání nabídek:
- 16.06.2023 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání lehátek

Ilustrativní obrázek

Dodávka 8 ks křesel

Ilustrativní obrázek

Dodání nábytku

Ilustrativní obrázek

Nákup nábytku

Ilustrativní obrázek

Dodání vyšetřovacího lehátka

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 340 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.