Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Zajištění callcentra a helpdesku informačních systémů

Chci kontakt
  • Datum zadání: 16. 7. 2024
  • Datum expirace: 14. 8. 2024 Expirovaná
  • Praha
  • řádově miliony Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb externího call centra a provozu helpdesku, tzn. technického řešení formou služby i personálního zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory

- a) Implementace a zaškolení operátorů

- b) Technické zabezpečení call centra a helpdesku formou služby

- c) Personální obsazení call centra a helpdesku na první úrovni podpory v rozsahu minimálně 3 a maximálně 10 přihlášených operátorů

- d) Evidence tiketů na druhou úroveň podpory do ServiceDesku zadavatele

- e) Kontrolní přístup do call centra pro zadavatele

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 14. 08. 2024 ve 15:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 190 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.