Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Ostraha zaměstnanců a majetku

Chci kontakt
  • Datum zadání: 4. 11. 2024
  • Datum expirace: 6. 12. 2024 za 1 měsíc
  • Česká republika
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb spočívajících ve strážních a administrativních službách

- Předmětem II. části veřejné zakázky je dodání tlačítek tísně v počtu min. cca 1700 ks do 1 měsíce po nabytí účinnosti smlouvy

- Nacenění 1 ks bude platné i pro možné další dodání dalších min. cca 500 ks tlačítek tísně v průběhu realizace veřejné zakázky

- Počty tlačítek tísně jsou orientační

- V rámci plnění části II veřejné zakázky může být pořízen i vyšší počet tlačítek tísně až do vyčerpání předpokládané hodnoty veřejné zakázky pro tuto část veřejné zakázky

Lokalita:
- Česká republika

Termín pro podání nabídek:
- 06. 12. 2024 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Fyzická ostraha objektu 2.

Ilustrativní obrázek

Fyzická ostraha objektů

Ilustrativní obrázek

Ostraha zaměstnanců a majetku

Ilustrativní obrázek

Zajištění ostrahy

Ilustrativní obrázek

Zajištění ostrahy

Ilustrativní obrázek

Ostraha zaměstnanců a majetku

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 407 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.