Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářského zboží 3/2025

Chci kontakt
  • Datum zadání: 7. 4. 2025
  • Datum expirace: 16. 4. 2025 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky jen nákup kancelářského zboží 3/2025

- Archivační spona, plastová, s bočním zavíráním, s násadkou pro přemístění dokumentů, 50 ks/bal
- Bloček samolepící, velikost 76*76 mm, silně lepící, barva žlutá, 100 lístků
- Drátky do sešívačky, velikost 24/6, v balení 1000 ks
- Euroobal, formát A4, typ U, provedení hladké, tloušťka 48 mic., v balení 100 ks

Lokalita:
- Moravskoslezský kraj

Termín pro podání nabídek:
- 16. 04. 2025 v 08:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání termokotouče do pokladny

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských a archivačních potřeb

Ilustrativní obrázek

Nákup kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodávky kancelářských potřeb a hygienických prostředků

  • Přidáno: 14. 4. 2025
  • Česká republika
  • Výrobky
  • řádově tisíce Kč
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek

Nákup kancelářského materiálu 2025/2026

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodávky razítek

Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 4 665 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.