Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Stavební práce - protipožární řešení, kraj Ústecký

Chci kontakt
  • Datum zadání: 27. 7. 2009
  • Datum expirace: 10. 8. 2009 Expirovaná
  • Ústecký kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobnější informace:

- předmětem plnění veřejné zakázky je realizace stavby - protipožární řešení pro technické místnosti
- v rámci stavby bude realizováno protipožární opatření, které zajistí požární odolnost konstrukcí stěn všech místností minimálně 45 minut (například obložení stěn požárním sádrokartonem)
- v místnosti 152 bude proveden stropní podhled, který zamezí případnému zatékání do prostor místnosti
- voda bude svedena do atria průrazem ve zdi a svodem do prostor atria (doporučujeme použití stropních folií BARISOL)
- součástí předmětu zakázky bude vypracování požární zprávy (autorizovanou osobou), včetně výkresu dispozičního řešení jednotlivých prostor

Termín:
- termín pro podání nabídek končí dnem 10. 08. 2009 do 13.00 hodin

Lokalita:
- kraj Ústecký
Datum vyhotovení:
Zahájení prací: předpoklad uzavření smluvního vztahu do 08/2009. Zahájení prací do 2 týdnů od uzavření smluvního vztahu. Ukončení prací: předpoklad do 09- 10/2009.
Kritéria výběru:
- celková cena zakázky vč. DPH

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 884 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.