Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Kancelářské potřeby, kraj Vysočina

Chci kontakt
  • Datum zadání: 9. 1. 2013
  • Datum expirace: 28. 1. 2013 Expirovaná
  • Kraj Vysočina
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním uchazečem na zajištění průběžných dodávek kancelářských potřeb - viz.příloha č.1

Lokalita:
- okres Havlíčkův Brod

Termín pro podání nabídek:
- 28.1.2013 v 8:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 31.12.2014
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodávka termokotoučků do pokladen

Ilustrativní obrázek

Nákup kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských produktů

Ilustrativní obrázek

Dodávka kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

  • Přidáno: 21. 11. 2024
  • Česká republika
  • Výrobky
  • řádově statisíce Kč

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 176 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.