Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Příprava vybraných částí Integrovaného regionálního operačního programu, hodnota 950.000,- Kč bez DPH, lokalita Praha

Chci kontakt
  • Datum zadání: 15. 5. 2013
  • Datum expirace: 24. 5. 2013 Expirovaná
  • Praha
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele, který připraví vybrané části programového dokumentu Integrovaného regionálního operačního programu pro programovací období 2014 - 2020 podle návrhu "Nařízení o společných ustanoveních pro fondy společného strategického rámce" a "Metodického pokynu pro přípravu programových dokumentů pro programové období 2014 - 2020"

Lokalita:
- Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 24. 05. 2013 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

BIM koordinace projektu

Ilustrativní obrázek

Služby dotačního managementu

Ilustrativní obrázek

Poradenské služby

Ilustrativní obrázek

Ekonomický poradce

Ilustrativní obrázek

Manažerský rozvojový program

  • Přidáno: 11. 9. 2024
  • Česká republika
  • Služby
  • 1 — 5 000 000 Kč
Ilustrativní obrázek

Zprostředkování a spolupráce II

Ilustrativní obrázek

Manažerská akademie

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 607 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.