Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Zajištění inženýrské činnosti pro potřeby provedení výběru dodavatele na realizaci stavby - rekonstrukce sportovní haly, kraj Ústecký

Chci kontakt
  • Datum zadání: 10. 8. 2009
  • Datum expirace: 17. 8. 2009 Expirovaná
  • Ústecký kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobnější informace:

- předmětem plnění je zajištění inženýrské činnosti jménem zadavatele pro potřeby provedení výběru dodavatele na realizaci stavby - rekonstrukce sportovní haly
- v rámci zakázky je nutno zabezpečit inženýrskou činnost spojenou s přípravou a provedením výběru dodavatele na realizaci stavby v tomto rozsahu:
- zpracování kompletní zadávací dokumentace pro výběr dodavatele akce - rekonstrukce sportovní haly formou užšího řízení dle § 28 zákona č.137/2006 Sb., v platném znění dle podmínek specifikovaných v § 44, § 45, § 46 a § 47 zákona č.137/2006 Sb., v platném znění
- zahájení a zajištění průběhu veřejné zakázky jménem zadavatele na zajištění stavebních prací pro akci - rekonstrukce sportovní haly formou užšího řízení dle § 28 zákona č.137/2006 Sb., v platném znění
- komunikace s uchazeči o veřejnou zakázku v průběhu zadávacího řízení jménem zadavatele dle podmínek specifikovaných v § 48 a § 49 zákona č.137/2006 Sb., v platném znění
- zajištění veškerých činností jménem zadavatele spojených s podáním a hodnocením nabídek specifikovaných v části druhé – Zadávací řízení, sekci HLAVA VII zákona č.137/2006 Sb., v platném znění
- zajištění veškerých činností jménem zadavatele spojených s výběrem nejvhodnější nabídky a uzavření smluvního vztahu specifikovaných v části druhé – Zadávací řízení, sekci HLAVA VIII zákona č.137/2006 Sb., v platném zněn

Termín:
- termín pro podání nabídek končí dnem 17.8.2009 do 11.00 hodin

Lokalita:
- kraj Ústecký
Datum vyhotovení:
Zahájení plnění činností mandatáře zadavatel předpokládá v 09/2009 a dokončení v 03/2010.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena zakázky vč. DPH

- kopie výpisu ze živnostenského rejstříku v oblasti předmětu díla je- li do něj uchazeč zapsán
- kopie výpisu z obchodního rejstříku, je- li do něj uchazeč zapsán
- kopie pojistné smlouvy, kterou má uchazeč pojištěnu odpovědnost za škody způsobené svou činností na částku min. 10 mil. Kč
- odborné reference - prohlášení o zakázkách provedených za poslední 3 (tři) roky
- kopie certifikátu systému řízení jakosti vydaného dle ČSN EN ISO 9001 akreditovanou osobou

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 371 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.