Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Katalog služeb a procesů města, hodnota 780.992,- Kč bez DPH, Karlovarský kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 26. 9. 2013
  • Datum expirace: 10. 10. 2013 Expirovaná
  • Karlovarský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- cílem je vytvořit a zavést do běžné praxe úřadu komplexní Katalog služeb a procesů města
- součástí předmětu plnění je:
- popis současné praxe práce s procesy přenesené a samostatné působnosti v prostředí městského úřadu
- vytvoření a implementace Katalogu služeb a procesů města
- softwarová podpora vedení katalogu služeb a procesů
- školení příslušných pracovníků MěÚ

Lokalita:
- okres Sokolov

Termín pro podání nabídek:
- 10. 10. 2013 do 15:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Personální audit

Ilustrativní obrázek

Digitalizace HR procesů

Ilustrativní obrázek

Zajištění služeb agentury práce

Ilustrativní obrázek

Zajištění služeb agentury práce

Ilustrativní obrázek

Personální audit

Ilustrativní obrázek

Zpracování mezd a personální agendy

Ilustrativní obrázek

Zajištění služeb personální agentury

  • Přidáno: 8. 7. 2024
  • Česká republika
  • Služby
  • řádově desetitisíce Kč

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 619 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.