Podrobný popis:
- maintenance datového centra MZA, tj. poskytování servisních služeb ve vztahu k zařízením a software uvedeným v Příloze č. 1 přiložené smlouvy
- poskytování servisních služeb zahrnuje poskytování těchto služeb:
- trvalé udržování zařízení a software uvedený v Příloze č. 1 přiložené smlouvy v řádném provozu, a to při dostupnosti ve výši nejméně XXX %/kalendářní měsíc; (Doplní uchazeč podle nabídky, minimální hodnotu, kterou zadavatel požaduje je 99,0%)
- komplexní patch management (Update) včetně práv na nové verze software/firmware pro technologické celky uvedené v - příloze č. 1 přiložené smlouvy
- provádění změn v konfiguraci zařízení a software uvedených v Příloze č. 1 přiložené smlouvy v řádném provozu dle požadavků zadavatele
- testování nových verzí software uvedeného v Příloze č. 1 přiložené smlouvy a doporučení možností jejich implementace do prostředí IS zadavatele;
- průběžná preventivní kontrola hardware zařízení, eventuálně logů a stavu software, kdykoliv na požádání zadavatele;
- zhotovitel je povinen zahájit servisní zásah v případě výpadku nejpozději do XX minut od nahlášení v místě sídla Objednatele; (Doplní uchazeč dle nabídky, zadavatel požaduje zahájení nejpozději do 30 minut od nahlášení.)
- pro technologické celky Blade System 320, switch Brocade 220E, AMS 200 a AMS 2100 zadavatel požaduje připojení na dohledové centrum výrobce daných technologických celků – tzv. funkci „call home
- analýza výkonového vytížení diskových systémů dle požadavku zadavatele při konfiguračních změnách většího rozsahu - z analýzy musí být zřejmé vytížení klíčových komponent diskových polí, zejména pak: latence Lunů, využití cache, vytížení procesorů a vytížení fyzických disků
- zadavatel tímto bodem sleduje proaktivní předvídání situací, které by mohly mít negativní dopad do výkonu či stability provozovaných aplikací
- zhotovitel musí prokazatelně doložit, že všechny potřebné licence k hardwaru uvedenému v příloze č. 1 přiložené smlouvy má u výrobce zakoupené, včetně licencí pro analýzu výkonového vytížení
- konzultace problémů v IT v rozsahu 10 hodin za měsíc
- reinstalace software v případě havárie či migrace
Lokalita:
- okres Brno
Termín pro podání nabídek:
- 31.10.2013 14:00 hodin
Kritéria výběru:
- Ekonomická výhodnost nabídky