Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských židlí a křesel, lokalita Praha

Chci kontakt
  • Datum zadání: 15. 11. 2013
  • Datum expirace: 25. 11. 2013 Expirovaná
  • Praha
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka zboží, kterým se pro účely této VZMR rozumí 16 ks kancelářských otočných židel, 2ks kancelářských otočných křesel pro 24 hod používání a 1 ks kancelářského otočného křesla vše dle specifikace v příloze kupní smlouvy,dále specifikovaných v zadání této VZMR

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 25. 11. 2013 13:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 8. pracovních dnů od podpisu kupní smlouvy oběma stranami.Přičemž prvním dnem plnění se rozumí první pracovní den po podpisu obou smluvních stran.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 371 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.