Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských židlí, Pardubický kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 19. 8. 2009
  • Datum expirace: 25. 8. 2009 Expirovaná
  • Pardubický kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- dodávka 20 ks kancelářských židlí - křeslo pro 24-hodinový provoz se zatížením 150 kg - výška křesla: min. 130 cm, šířka: min.
70cm, hloubka: min. 65cm, nosnost: 150kg synchronní mechanismus s 5 polohami blokace, výškové nastavení sedáku pomocí
plynového chromovaného pístu, nastavení síly protiváhy dle tělesné hmotnosti, výškové a hloubkové nastavení bederní opěrky,
výškově stavitelné měkčené područky, chromovaný kříž, kolečka vhodná na měkké, ale i tvrdší podlahy, čalouněný sedák i opěrák
v barvě šedé nebo tmavě šedé a nebo modré z materiálu běžně používaného, 3 – 5 let záruka

Místo:
- okres Pardubice

Termín:
- 25.8.2009 15:00
Datum vyhotovení:
Do 14ti dnů od podpisu smlouvy
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební a fakturační podmínky
- výše nabídkové ceny

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 900 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.