Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kopírovacích strojů, Jihomoravský kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 2. 5. 2014
  • Datum expirace: 14. 5. 2014 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- ředmětem veřejné zakázky malého rozsahu je uzavření rámcové smlouvy na 24 měsíců na dodávku multifunkčních kopírovacích strojů pro Krajské státní zastupitelství v Brně a státní zastupitelství v jeho působnosti
- doplněný návrh rámcové smlouvy a servisní a materiálové smlouvy, stejně jako čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče
- toner je součástí dodávky
- požadujeme nové stroje
- zadávací dokumentace včetně technických požadavků je umístěna v dokumentech VZ

Lokalita:
- okres Brno

Termín pro podání nabídek:
- 14.5.2014 v 9:00 hodin
Kritéria výběru:
- ekonomická výhodnost nabídky

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Nákup monitorů

Ilustrativní obrázek

Dodávka IT vybavení

Ilustrativní obrázek

Nákup IT techniky

Ilustrativní obrázek

Dodání ICT tchniky

Ilustrativní obrázek

Dodání IT techniky

Ilustrativní obrázek

Dodávka ICT technologií

Ilustrativní obrázek

Dodání vybavení učebny

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 607 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.