Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb, Pardubický kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 16. 5. 2014
  • Datum expirace: 27. 5. 2014 Expirovaná
  • Pardubický kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem jsou kancelářské potřeby
- Kancelářský papír A4, 80g, kvalita B a více, vhodný do laserových i inkoustových tiskáren, kopírek, pro oboustranný tisk, 500listů/bal, cenu uvádějte za balení - 500 listů
- Kniha příchodů a odchodů A4 - 40 stran
- Příjmový pokladní doklad, A6, přímopropisovací ,50 listů
- Výdajový pokladní doklad, A6, 50 listů nepropisující
- Dovolenka A6, 50 listů
- Korekční strojek, šíře cca 4,2mm, návin cca 8,5m, kryje okamžitě, umožňuje okamžité přepsání

Lokalita:
- okres Pardubice

Termín pro podání nabídek:
- 27. 5. 2014 v 8:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 663 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.