Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Chemická světla na cvičení, Královéhradecký kraj

Chci kontakt
Podrobný popis:
- předmětem zakázky je nákup chemických světel
- objem a druhy barev chemických světel jsou uvedeny v návrhu objednávky č. 280-9
- objednávku si nejprve stáhněte do svého PC, pak vyplňte veškeré červeně označené údaje v objednávce včetně uvedení cen za jednotlivá chemická světla
- požadujeme svítivost chemických světel min. 8 hodin, doba expirace duben 2016
- světla musí být vyrobené bez použití ftalátů - látek, které mohou být nebezpečné pro zdraví lidí a životní prostředí
- rozměry světel" průměr 2 cm, délka 15 cm

Lokalita:
- okres Hradec Králové

Termín pro podání nabídek:
- 3. 6. 2014 do 08:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba plnění: kompletní zakázku dodat nejpozději do 20.6.2014
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodávka světelné techniky

Ilustrativní obrázek

Dodání svítidel

Ilustrativní obrázek

Dodávky laboratorních chemikálií 2025 - 2026

  • Přidáno: Předevčírem
  • Česká republika
  • Chemie
  • 1 — 5 000 000 Kč
Ilustrativní obrázek

Dodání svítidla a elektromateriálu

Ilustrativní obrázek

Rekonstukce osvětlení sportovní haly

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 411 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.