Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Výměna kancelářského vybavení, Jihomoravský kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 27. 8. 2014
  • Datum expirace: 11. 9. 2014 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem zakázky je výměna kancelářského vybavení
- multifunkční zařízení - barevná laserová kopírka, tiskárny, skener

Lokalita:
- okres Brno - město

Termín pro podání nabídek:
- 11.9.2014 do 12:00 hod.
Kritéria výběru:
- nabídková cena na úplnou dodávku - 60%
- záruční doba v měsících - 10 %
- rychlost servisního zásahu od doby nahlášení do nastoupení na odstranění poruchy v hodinách - 30 %

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 448 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.