Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Externí řešení IT podpory, kraj Jihomoravský

Chci kontakt
  • Datum zadání: 31. 8. 2009
  • Datum expirace: 25. 9. 2009 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • [Nelze určit]
Podrobnější informace:

- předmětem zakázky je externí řešení IT podpory pro zadavatele
- zprovoznění HELP DESK systému
- zabezpečení přehledu o aktuálním stavu HW a SW na jednotlivých stanicích
- proaktivní monitoring provozu sítě
- nastavení jednoduchého způsobu zálohování

Termín:
- termín pro podání nabídek končí dnem 29. září v 15.00 hodin

Lokalita:
- kraj Jihomoravský
Kritéria výběru:
1) cena zakázky
2) návrh smlouvy
3) platební podmínky

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání informačních systémů

Ilustrativní obrázek

Disaster recovery řešení eSSL

Ilustrativní obrázek

Telekomunikační služby

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 862 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.