Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodávka a implementace systému elektronické evidence

Chci kontakt
  • Datum zadání: 31. 10. 2014
  • Datum expirace: 5. 11. 2014 Expirovaná
  • Zlínský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka a implementace systému elektronické evidence docházky zaměstnanců pro město (dále také „SMZ“), v oddělených lokalitách s automatickým režimem přenosu dat v reálném čase s funkcionalitou sběru dat v případě nedostupnosti serveru či sítě a odeslání informací v okamžiku dostupnosti všech služeb
- dodávka obsahuje:
- dodávka a implementace docházkového systému pro 550 osob
- dodávka 700 kusů karet RFID 125 kHz
- dodávka a montáž 12 kusů dotykových terminálů
- dodávka a montáž 1 kusu snímače pro personalistku
- poskytnutí servisní podpory

Lokalita:
- okres Zlín

Termín pro podání nabídek:
- 5. 11. 2014 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 952 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.