Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 5. 11. 2014
  • Datum expirace: 13. 11. 2014 Expirovaná
  • Středočeský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zabezpečení administrativních prací
- předmětem zakázky je závazek prodávajícího dodat kupujícímu kancelářské potřeby
- např. klip kovový, drátky, spony, tužka, lak, kartonový pořadač, papírová lepící páska, stolní plánovač, lepidlo a další

Lokalita:
- okres Příbram

Termín pro podání nabídek:
- 13. 11. 2014 do 14:30 hodin
Datum vyhotovení:
Doba dodání zboží nejpozději do 20-ti pracovních dnů od nabytí platnosti a účinnosti objednávky
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 513 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.