Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodání kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 7. 11. 2014
  • Datum expirace: 18. 11. 2014 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je jednorázové dodání kancelářských potřeb pro zdravotnické zařízení CZdrS se závaznými cenami a dobou plnění do 5.12.2014 v souladu s uzavřenou kupní smlouvou.Návrh kupní smlouvy je součástí příloh k VZ
- týdenní diář A4, Formát A4 (210 x 260 mm), pevné desky, obal koženka, barva tmavě modrá nebo černá. Min.obsah: Osobní záznamy, tab. kalendář 2015 a 2016
- týdenní diář A5, Formát A5 (200 x 280 mm), pevné desky, obal koženka, barva tmavě modrá nebo černá. Min.obsah: Osobní záznamy, tab. kalendář 2015 a 2016
- Stolní týdenní kalendář - sloupcový. Týdenní poznámkový stolní kalendář. Kroužková vazba. Formát: cca 20 x 13,8 cm Kalendárium: CZ, týdenní sloupcové

Lokalita:
- okres Vyškov

Termín pro podání nabídek:
- 18. 11. 2014 do 09:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 808 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.