Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 24. 11. 2014
  • Datum expirace: 2. 12. 2014 Expirovaná
  • Ústecký kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb dle specifikace rozvoz dle územních pracovišť
- Prospektový obal A4/10 ks - čirý "L" s euroděrováním (balení á 10 ks)
- Obálka A4 plastová s drukem - čirá (balení á 5ks)
- Zakl.obal U A4 závěsný transp.-sklovitý (balení á 100ks)
- Spisovka FOLDERMATE A4 kouřová (balení á 5 ks)
- bližší popis v zadávací dokumentaci

Lokalita:
- okres Ústí nad Labem

Termín pro podání nabídek:
- 2. 12. 2014 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 176 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.