Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 24. 11. 2014
  • Datum expirace: 2. 12. 2014 Expirovaná
  • Jihočeský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb dle přílohy k objednávce, kde jsou uvedeny komodity a množství
- Odstraňovač pap. Etiket
- Krabice archiv. kancel. 31x38x38
- Krabice archiv. kancel. 20x27x20
- Krabice archivační kanc. hřbet 20 cm
- Pytel plastový výměnný do skart. 80x80x100, bal. 10 ks
- Špendlík barev. Hlava, bal. 100 ks
- bližší popis v zadávací dokumentaci

Lokalita:
- okres Tábor

Termín pro podání nabídek:
- 2. 12. 2014 do 14:00 hodin
Datum vyhotovení:
Plnění dodávky zboží do 14 dnů od podpisu poslední strany na objednávce, maximálně do 19. 12. 2014
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 920 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.